۱۰۰۱ - اهنگ زنگ موبایل اپل icon

۱۰۰۱ - اهنگ زنگ موبایل اپل

1.1.1

دانلود اهنگ های جدید زنگ موبایل ایفون (اپل)، عاشقانه، غمگین، ترکی و خارجی

App Information

Version
Update
May 21, 2022
Developer
Category
Google Play ID
Installs
100,000+

App Names

App Description
😍💪مجموعه ای از جدیدترین و محبوب ترین زنگ موبایل ایفون برای سامسونگ و همه گوشی های اندروید دیگر

موبایل خود را با بهترین صداها و آهنگ های زنگ موبایل، با دسته بندی ها و مجموعه های مختلف شخصی سازی کنید. نیازی به جستجوی برنامه های زنگ موبایل بیشتری نیست. همه آنچه که شما نیاز دارید اینجا با بهترین کیفیت و دسته بندی های بی پایان وجود دارد

💓😍 یکی از پرمخاطب ترین دسته بندی های اپلیکیشن زنگ موبایل و آهنگ پیشواز، دسته بندی آهنگ زنگ موبایل اپل (آیفون) است. در این دسته بندی شما می توانید انواع زنگ موبایل جدید آیفون و گوشی های اپل مانند زنگ موبایل آیفون ۸، آهنگ زنگ موبایل آیفون ۷، اهنگ زنگ موبایل ایفون ۱۱ و اهنگ زنگ موبایل ایفون ۱۲ و ... را شنیده و برای زنگ موبایل گوشی اندرویدی خود قرار دهید. مجموعه ای بی نظیر و با کیفیت از زنگ های موبایل اپل را می توانید با این اپلیکیشن مشاهده و دانلود کنید 🔥🔥

همیشه استفاده از جدیدترین زنگ های روز دنیا نیازی بوده است که کاربران مختلف موبایل با آن درگیر بوده اند، استفاده از زنگ های موبایل آیفون روی اندروید و یا زنگ موبایل جدید سامسونگ گلکسی روی زنگ موبایل شیائومی و ... از جمله این موارد بوده اند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید جدیدترین و محبوب ترین زنگ های موبایل کاربردی و باکلاس را مطابق سلیقه خود بیابید و به عنوان زنگ موبایل گوشی یا صدای پیامک و اعلانات خود تنظیم کنید. همچنین امکان دانلود آنها نیز برای شما فراهم شده است.

از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن این است که شما می توانید از بخش زنگ موبایل درخواستی، زنگ موبایل محبوب خود را به ما اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان ممکن جدیدترین آهنگ زنگ موبایل مرتبط با درخواست شما، برای شما ارسال شود.

هزاران آهنگ موبایل جدید و باکیفیت در دسته بندی های:
✔️ جدیدترین زنگ موبایل مناسبتی، مذهبی و اسلامی
✔️ محبوب ترین زنگ موبایل عاشقانه، احساسی و غمگین ❤️ 💙 💔 💛
✔️ مجموعه ای از بهترین زنگ موبایل ایرانی و خارجی در انواع دسته بندی ها مانند زنگ موبایل ترکی، عربی و …
✔️ زنگ موبایل خوانندگان و آهنگ های روز دنیا
✔️ زنگ موبایل ورزشی و سرود ملی ⚽️ 🏆
✔️ زنگ موبایل براساس آهنگ بازی ها، فیلم ها و سریال های روز دنیا
✔️ مجموعه ای از جدیدترین آهنگ زنگ پیامک و اعلانات (ناتیفیکیشن)
✔️ جدیدترین آهنگ زنگ موبایل اپل (آیفون)، زنگ موبایل سامسونگ و ...
✔️ محبوب ترین آهنگ های کلاسیک، قدیمی و زنگ موبایل های خاص و ساده
📣 و کلی دسته بندی بی نظیر دیگر 😱😱

امکانات ویژه و منحصر بفرد اپلیکیشن زنگ موبایل:
🔹 اضافه شدن بیش از ۱۲۰ هزار آهنگ پیشواز برای هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل
🔸 امکان جلو و عقب بردن آهنگ (seek)
🔹 قابلیت افزودن به علاقه مندی ها
🔸 امکان مشاهده پر مخاطب ترین و محبوب ترین آهنگ های موبایل
🔹 امکان استفاده از برنامه بدون نیاز به اینترنت 😍😍 (در حالت آفلاین شما می توانید به تمام آهنگ هایی که یک بار گوش داده اید و همچنین تمام آهنگ های پیشواز به صورت کامل دسترسی داشته باشید)

در این برنامه لیست گلچینی از رینگتون موبایل اسلامی قرار داده شده است که می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب و به عنوان زنگ موبایل خود تنظیم کنید.

ما خاص ترین زنگ های جديد را از بزرگترین مجموعه جهان انتخاب کرده ایم و هنگام دانلود برنامه ۱۰۰۱ زنگ موبایل می توانید از این آهنگ های زنگ عالی و باکلاس به صورت رایگان استفاده کنید. این آهنگ های زنگ، شامل انواع مختلفی از جلوه های صوتی، صدای فراگیر خیره کننده 3D (سه بعدی)، موسیقی پاپ زیبا، جلوه های کمدی، آهنگ های زنگ شاد تعطیلات، جدیدترین آهنگ های زنگ شخصی شده است.

اگر شما هم از دوستداران سری اهنگ زنگ موبایل ایفون ۱۱ و ایفون ۱۲ هستید، می توانید این زنگ های موبایل ایفن را در اختیار داشته باشید و بر روی گوشی خود ست کنید و از این زنگ خور ایفن لذت ببرید

🥰😊 اپلیکیشن ۱۰۰۱ زنگ موبایل را دانلود کنید و نصب آن از تمامی ویژگی های آن لذت ببرید و به دوستان خود معرفی کنید 🥰😊
Read more